Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ Βλασίου Κωνσταντινίδη, δημοτικού Συμβούλου Δ. Λαγκαδά

ΣΧΕΤ. :α. 399 / 21-2-2008 Γεν. Διεύθυνση Περιφέρειας Β. Αποδεικτικό Γενικής Ταχυδρομικής 5-4-2008

Σε συνέχεια των παραπάνω σχετικών σας αναφέρω τα εξής: Δεν συμμετείχα στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. Λαγκαδά, διότι διαπίστωσα από τις πρώτες συνεδριάσεις την πλήρη διάλυση του Δήμου σε όλους τους τομείς, χωρίς να διαφαίνεται οιαδήποτε προσπάθεια αποκατάστασης.
Ακόμη και η αναφορά περί της απουσίας μου, ένα χρόνο μετά την προβλεπόμενη από τον Κώδικα προθεσμία,, είναι δείγμα κακής λειτουργίας.
Διαπίστωνα καθημερινά επιδείνωση της τραγικής κατάστασης στην οποία είχε περιέλθει ο Δήμος καθώς και την παντελή απουσία ελέγχου από την Προϊσταμένη Αρχή ακόμα και για αποφάσεις του Δ. Σ. καταφανώς παράνομες π.χ. μη είσπραξη του τέλους 2% (απώλεια για τον Δήμο 1,5 εκ. ευρώ τουλάχιστον). Ενδεικτικά παραθέτω: :
1. Είναι γνωστό το πρόβλημα της λίμνης Κορώνεια. Επειδή ο κυριότερος ρυπαντής της λίμνης είναι το αποχετευτικό δίκτυο του Λαγκαδά που καταλήγει στην λίμνη, είχαμε προσπαθήσει επί χρόνια και τελικώς κατασκευάσει Βιολογικό Σταθμό, δαπάνης 1,6 δις δρχ. Είχαμε επίσης εξασφαλίσει την χρηματοδότηση με ποσόν 100 εκ. δρχ. για την σύνδεση του παλαιού υφισταμένου αποχετευτικού δικτύου με τον Βιολογικό Σταθμό, ώστε να περιοριστεί η ρύπανση της λίμνης. Όλα αυτά το 2002.
Δυστυχώς, με την ανάληψη της νέας Δημοτικής Αρχής το 2003, δεν έγινε καμία προσπάθεια ολοκλήρωσης ενός σημαντικού έργου για την περιοχή. Τελικώς, χάθηκαν τα χρήματα, η ρύπανση συνεχίζεται και ο Βιολογικός Σταθμός εγκαταλείφθηκε στην φθορά του χρόνου μέχρι σήμερα.
Δικαιολογήθηκαν ότι χρειάζονται μεγάλες αποζημιώσεις για την απαλλοτρίωση αγροτεμαχίων, από τα οποία θα διήρχετο ο αγωγός σύνδεσης (μήκος 500μ.), ενώ είναι γνωστόν ότι για έργα, τέτοιου είδους, που αποσκοπούν στην κοινή ωφέλεια δεν καταβάλλονται αποζημιώσεις.
Αδιαφορία, απειρία και άγνοια συνετέλεσαν τελικώς στην καταστροφή της λίμνης. Και είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να προαναγγέλλονται διάφορα για την σωτηρία της λίμνης, χωρίς προηγουμένως να κάνουν το προφανές: να θέσουν σε λειτουργία τον αποπερατωμένο Βιολογικό Σταθμό εδώ και 6 χρόνια.
Εκτός των παραπάνω, η Διοίκηση του Δήμου ,έλυσε,, και το πρόβλημα αποχέτευσης των Δημοτικών Διαμερισμάτων, ανοίγοντας μία τρύπα στον αποχετευτικό αγωγό του Λαγκαδά (στην περιοχή του Εργοταξίου ), όπου οι ιδιώτες μεταφορείς λυμάτων απόθεταν τα φορτία τους, αντί να τα μεταφέρουν στον Βιολογικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Η ολοκλήρωση,, της αντιμετώπισης του αποχετευτικού προβλήματος του Λαγκαδά έγινε 3-4 μήνες πριν τις Δημοτικές Εκλογές του 2006.
Στην κεντρική πλατεία τοποθετήθηκε πινακίδα που περιγράφει το έργο.
Δεν αναφέρεται βέβαια, η έκπτωση που δόθηκε (8,2%) όταν παρόμοια έργα κατασκευάζονται με έκπτωση άνω του 40%.
Παραμονές εκλογών, εγκαταστάθηκε ο ανάδοχος, νοίκιασε ένα τοπικό μηχάνημα εκσκαφής και άρχισε το έργο!!!!
Με 2 εργάτες, χωρίς χρηματοδότηση, με νοικιασμένο μηχάνημα. Μετά τις εκλογές σταμάτησαν τα πάντα.
Η πινακίδα παρέμεινε στην κεντρική πλατεία. Δείγμα τριτοκοσμικής αισθητικής.
2.Υπάρχει ο Νόμος 2539/97 αρθρ. 20 που υποχρεώνει τους Δήμους να εισπράττουν το 2% επί του τζίρου από ορισμένα είδη καταστημάτων και 5% όταν έχουν ζωντανή μουσική.
Εφαρμόσαμε τον Νόμο από το 2000 και παρά τις αντιδράσεις, εισπράτταμε κάθε χρόνο 70 - 80 εκ. δρχ.
Μετά τις εκλογές του 2002, με την ανάληψη της νέας Δημοτικής Αρχής σταμάτησε η είσπραξη του τέλους - ήταν και προεκλογική εξαγγελία - μέχρι τους πρώτους μήνες του 2007. Επί 4 και πλέον χρόνια.
Για την νομιμοποίηση της μη είσπραξης ελήφθη και απόφαση αρ. 124/19-3-2003 από Δ.Σ. Δηλαδή μία απόφαση Δ.Σ. κατάργησε τον Νόμο !!!!
Αναζητήσαμε τον Αύγουστο του 2006, την απόφαση στην Περιφέρεια. Μας πληροφόρησαν ότι χάθηκε ο φάκελος!
Σε γραπτό αίτημα μας - υπάρχει η σχετική αλληλογραφία- μας κοινοποίησαν έγγραφο -απάντηση προς τον Δ. Λαγκαδά επί άλλης αποφάσεως, την 344/2005, με την οποία ο Δήμος διέγραφε χρέη ιδιώτου, οφειλές του τέλους 2% των ετών 2001 και 2002 !!ί!
Η ουσία είναι ότι ο Δήμος έχασε τουλάχιστον 1,5 εκ. ευρώ. Χρήματα που εμπεριέχονται στις τιμές των προϊόντων υπέρ του Δήμου!
3.Η Εγνατία οδός διασχίζει τα διοικητικά όρια του Δήμου μας. Πριν την έναρξη
κατασκευής κατεβλήθησαν οι αποζημιώσεις των απαλλοτριωθέντων αγροτεμαχίων και
σε ορισμένες περιπτώσεις, λόγω ενστάσεων κ.λ.π. κατεβλήθησαν αργότερα.
Το έτος 2002 άρχισε η κατασκευή του τμήματος της Εγνατίας οδού στην περιοχή Δερβένι. Διαπιστώσαμε ότι απαλλοτριωνόταν έκταση 20 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας του Δήμου.
Επειδή δεν είχαν καταβληθεί αποζημιώσεις, ούτε είχε γίνει οποιαδήποτε ενέργεια για τον καθορισμό τιμής μονάδος κ.λ.π., σταματήσαμε την συνέχιση του έργου. Τον Ιανουάριο του 2003, η νέα Διοίκηση του Δήμου που προέκυψε από τις εκλογές του 2002, επέτρεψε την συνέχιση των εργασιών, χωρίς την καταβολή αποζημιώσεων.
Με συγκριτικά στοιχεία καταβληθεισών αποζημιώσεων στην περιοχή (150.000 ευρώ/ στρέμμα) ο Δήμος ζημιώθηκε 3εκ. ευρώ.
4.Είχε διαπιστωθεί ότι στο νερό των Δ.Δ. Κολχικού, Δρακοντίου και Ανάληψης
υπήρχαν νιτρικά άλατα, που το καθιστούσαν επικίνδυνο.
Δύο μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές του 2006, άρχισε η κατασκευή έργου μεταφοράς νερού από τον Λαγκαδά στα παραπάνω Δ.Δ. Προϋπολογισμός 1,6εκ. ευρώ. Έκπτωση 5%.
Διαπιστώσαμε, κατά την περίοδο της κατασκευής, ότι το έργο ήταν ανεπαρκές. Παρά τις διαμαρτυρίες μας, το έργο ολοκληρώθηκε.
Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα διεπιστώθη ότι το μεταφερόμενο νερό ήταν ελάχιστο.
Για να επαρκέση το αναμιγνύουν, τους θερινούς μήνες, με το ακατάλληλο νερό. Κυριολεκτικά έκαναν μία τρύπα στο νερό και έριξαν μέσα 1,6 εκ. ευρώ τουλάχιστον.
5.Ένα μήνα πριν τις εκλογές του 2006 άρχισαν εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις
στον Λαγκαδά και στα Δ.Δ. Ασφαλτοστρώθηκαν κατά τρόπο τεχνικά απαράδεκτο, δρομάκια, αυλές, ιδιωτικοί χώροι, χωρίς έλεγχο και επίβλεψη, με ένα αόριστο και χονδρειδή προϋπολογισμό και με έκπτωση πάντα 5%.
Δεν μάθαμε ποτέ, πόσο στοίχισαν οι ασφαλτοστρώσεις πως και πότε εξοφλήθησαν.
6. Με την ανάληψη της νέας Δημοτικής Αρχής το 2007, διαπιστώσαμε ότι ο προϋπολογισμός του 2007 είχε ήδη ψηφισθεί τις τελευταίες ημέρες του Δεκεμβρίου του 2006, αν και ο Κώδικας ορίζει ότι η ψήφιση γίνεται μέχρι 30/11 και σε περίπτωση εκλογών, μπορεί να ψηφισθεί από την νέα Δημοτική Αρχή. Ψηφίσθηκε στις 30/12/20Ο6ΗΗ Η μοναδική εξήγηση που θα μπορούσε να σκεφθεί κανείς, είναι για να υπάρχει ψηφισμένο το ποσόν που θα δινόταν στα παιδιά που έλεγαν τα κάλαντα!!!!!!!!!
Η απόφαση εγκρίθηκε από την Περιφέρεια, παρόλο που στον σχετικό κωδικό δεν υπήρχε πρόβλεψη είσπραξης του τέλους 2% (άρθρο 162 του Κώδικα). Και μόνο για τον λόγο αυτόν, δεδομένου ότι είχε υπάρξει αλληλογραφία σχετικά με το θέμα, θεωρώ ότι υπήρχε δόλος για την εσπευσμένη και εκπρόθεσμη ψήφιση του προϋπολογισμού.
7.Κατά την, δια περιφοράς, δημοπρασία για την ανάθεση της προμήθειας καυσίμων, οι προϋπολογιζόμενες ποσότητες για το 2007, ήταν 127.000 λίτρα πετρέλαιο
και 140.000 λίτρα βενζίνη.
Με αφορμή αυτό το γεγονός, επειδή οι ποσότητες ήταν τεράστιες, μετά από έρευνα διαπιστώσαμε τα εξής:
Το 2006 δαπανήθηκαν 253750 ευρώ για πετρέλαιο και 41313 ευρώ για βενζίνη.
Το 2005 » 177240 » » 16754 »
Το 2004 » 103309 » » 10329 »
Το 2003 » 84563 » » 5464 »
Τα ποσά που δαπανήθηκαν είναι τεράστια για τις πραγματικές ανάγκες του Δ. Λαγκαδά. Μόνο για τα χλοοκοπτικά μηχανήματα το 2006 δαπανήθηκαν 33871 ευρώ το 2005 η δαπάνη είναι 8822 ευρώ , το 2004 το ποσό είναι 701ευρώ !!!!!!!
Κατά την συζήτηση στο Δ. Σ. για την βενζίνη, ο Πρόεδρος έκλεισε το μαγνητόφωνο καταγραφής της συζήτησης!!!!!
8.Σε συνάρτηση με το παραπάνω, ανακαλύψαμε ένα τιμολόγιο αγοράς από τον Δήμο (έτος 2006) ανταλλακτικών αυτοκινήτου μάρκας TOYOTA
Παρόμοιο αυτοκίνητο δεν έχει ο Δήμος!
Την επομένη της καταγγελίας μας, πληρώθηκε το τιμολόγιο στον ιδιώτη προμηθευτή από, εξ απορρήτων, Σύμβουλο του Δημάρχου. Είχε γίνει λάθος!!!! Ο Σύμβουλος υπάρχει και σήμερα. Και ο Δήμαρχος.
9.Από το 2000 οι Δήμοι χρησιμοποιούν υποχρεωτικά το διπλογραφικό σύστημα. Επειδή ήταν ένα λογιστικό σύστημα, το οποίο οι αρμόδιοι δημοτικοί υπάλληλοι δεν γνώριζαν, αναθέταμε κάθε χρόνο την παραπάνω εργασία σε εξειδικευμένες ιδιωτικές εταιρείες, ενώ παράλληλα εκπαιδευόταν και το προσωπικό του Δήμου.
Με έκπληξη διαπίστωσα ότι το Δ. Σ. ανέθεσε, στις αρχές του 2007, την εργασία στην ιδιωτική εταιρεία (αμοιβή 23000 ευρώ).
Δηλαδή, μετά 6 χρόνια, οι υπάλληλοι του Δήμου, οι παλαιοί και οι νεοπροσληφθέντες πανεπιστημιακής εκπαίδευσης δεν ήταν σε θέση να εφαρμόσουν το διπλογραφικό σύστημα!!!!
Τονίσαμε ότι υπάρχει σχετική απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Δήμος Σιδηροκάστρου) που απορρίπτει παρόμοια απόφαση, επειδή δεν δικαιολογείται οι δημοτικοί υπάλληλοι μετά τόσα χρόνια να μη γνωρίζουν. Η ανάθεση έγινε και η Περιφέρεια ενέκρινε την απόφαση.
10.Χαρακτηριστικό δείγμα κατασπατάλησης δημοτικού χρήματος, είναι και η αγορά φωτοτυπικού μηχανήματος (αξίας 10000 ευρώ).
Μετά 2-3 μήνες ελήφθη νέα απόφαση για την προμήθεια ακόμη ενός φωτοτυπικού μηχανήματος.
Καταρχήν πιστεύω ότι ακόμη και τα εξειδικευμένα καταστήματα φωτοτυπιών δεν διαθέτουν μηχανήματα αυτής της αξίας.
Το ουσιώδες όμως είναι ότι στα Γραφεία του Δήμου υπήρχαν ήδη 4-5 φωτοτυπικά!!!!!!
36.000 ευρώ. Περισσότερα από 1εκ. δρχ. τον μήνα για τηλέφωνα, σε ένα Δήμο του μεγέθους και της τωρινής οικονομικής ανέχειας του Δ. Λαγκαδά!
Θυμάμαι, όταν ήμουν στο Δ.Σ. της Διεύθυνσης των Τεχνικών Υπηρεσιών του Ν. Θεσσαλονίκης, ο Διευθυντής - ο αρχιμηχανικός του Ν. Θεσσαλονίκης - που διαχειριζόταν έργα δισεκατομμυρίων δρχ., είχε το δικαίωμα να κάνει τηλεφωνήματα προκαθορισμένου αριθμού μονάδων μηνιαίως (τα υπεραστικά μόνο μέσω ΟΤΕ ).
Στον Δ. Λαγκαδά ελάχιστοι γνωρίζουν πόσα κινητά τηλέφωνα πληρώνει ο Δήμος!
12.Ο Δήμος ενοικιάζει σε ιδιώτες ορισμένα καταστήματα και αγροτεμάχια.
Σε ορισμένα απ'αυτά η εξόφληση των ενοικίων εναπόκειται αποκλειστικά στην καλή
θέληση των ενοικιαστών, χωρίς ο Δήμος να προβαίνει στις προβλεπόμενες ενέργειες
για την είσπραξη των οφειλομένων.
Σε ορισμένα αγροτεμάχια έχουν ανεγερθεί, από τους ενοικιαστές, αυθαίρετα κτίρια εκατοντάδων τετραγωνικών μέτρων, χωρίς ο Δήμος να προβεί σε οιαδήποτε ενέργεια.
13.Στον Δ. Λαγκαδά δεν υπάρχουν γραπτά πρακτικά των συνεδριάσεων του Δ. Σ. !!!
Από 1-1-2007 ως σήμερα δεν έχουν έλθει στο Δ. Σ. πρακτικά προηγουμένων συνεδριάσεων. Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι δεν έχουν δει, δεν έχουν διαβάσει, δεν έχουν ελέγξει, δεν έχουν επικυρώσει τα πρακτικά καμίας συνεδρίασης:
Με απόφαση του Δ. Σ. η απομαγνητοφώνηση των πρακτικών ανατίθεται σε ιδιωτικό γραφείο. Φαίνεται ότι η Δημοτική Αρχή πιστεύει ότι οι υπάλληλοι του Δήμου δεν είναι σε θέση ούτε απομαγνητοφώνηση να κάνουν, διότι παρά τις αντιρρήσεις μας, επιμόνως ανατίθεται στο ίδιο γραφείο η απομαγνητοφώνηση.
Είναι απορίας άξιον, πως μπορεί να λειτουργεί ένας Δήμος χωρίς πρακτικά.
14.Δημοτική Επιχείρηση Ιαματικών Πηγών Λαγκαδά.
Ιδρύθηκε το 1958. Διαθέτει ξενοδοχείο, εγκαταστάσεις λουτρών, εστιατόριο κ.λ.π. Το 2002 παραδώσαμε μία επιχείρηση που είχε κέρδη, ανακαινισμένες εγκαταστάσεις. Και τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης, Σήμερα χρωστά εκατομμύρια ευρώ.
Ελάχιστα έσοδα, τεράστια αδικαιολόγητα έξοδα. Πλήθος υπαλλήλων που ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν πως προσελήφθησαν, τι δουλειά κάνουν, πότε θα πληρωθούν. Προμηθευτές που δεν μπορούν να εισπράξουν τα χρήματα τους.
Υπήρχαν εγκαταστάσεις σύγχρονων μεταλλικών θερμοκηπίων, εμβαδού 4,5 στρεμμάτων, τα οποία ξεπούλησαν σε ιδιώτη με αμοιβή - αν είναι δυνατόν - την κατασκευή 2 γηπέδων, σε χώρο των Λουτρών , που ήταν ήδη γήπεδο!!!! Η αξία των θερμοκηπίων ξεπερνούσε τις 600.000 ευρώ (καυστήρες, εγκαταστάσεις, ανοξείδωτος σκελετός κ.λ.π.). Η αξία κατασκευής των γηπέδων 10000 ευρώ.
Η όλη διαδικασία έγινε χωρίς προκήρυξη, συλλογή προσφορών κ.λ.π. Τα θερμοκήπια εξαφανίσθηκαν. Τα γήπεδα ακόμη δεν έγιναν, αν και πέρασαν 2 χρόνια!!!!.
Η Επιχείρηση έχει καταχρεωθεί με τραπεζικά δάνεια για την εξόφληση μισθών και οφειλών. Το 2006 δεν δημοσιεύθηκε ισολογισμός για να μη φανεί η τραγική κατάσταση. Για το 2007 δεν γνωρίζω.
Σήμερα συζητούν την σύναψη νέου δανείου 1.5 εκ. ευρώ, επίσης για την εξόφληση οφειλών.
15.Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης - Αποχέτευσης.
Την ιδρύσαμε το 2000. Στελεχώθηκε με το απαραίτητο προσωπικό, 5 -δ διοικητικούς υπαλλήλους, 5 -6 υδραυλικούς, Τεχνικό Δ/ντή (χημικό μηχανικό). Λειτούργησε άψογα. Με ίδια έσοδα προμηθεύτηκε αυτοκίνητα, μηχανήματα, εξοπλισμό. Κατασκεύασε σε όλα τα Δ.Δ. έργα ύδρευσης, αντλιοστάσια, εισέπραξε καθυστερούμενες για χρόνια όφειλες κ.λ.π.
Σήμερα είναι υπό πτώχευση. Ο αριθμός των διοικητικών υπαλλήλων, κατά καιρούς ξεπέρασε τους 40, χωρίς να αντιληφτεί κανείς πως έγινε η πρόσληψη, δεν διαθέτει κανένα μόνιμο υπάλληλο υδραυλικό, ο Τεχνικός Δ/ντής εξεδιώχθη από την θέση του και απομονώθηκε σε ένα γραφείο χωρίς αρμοδιότητες.
Τη θέση του κατέλαβε συμβασιούχος, άσχετος με το αντικείμενο, ηλικίας άνω των 60 ετών, ο οποίος είχε προσληφθεί αρχικά - άγνωστο πως - ως διοικητικός υπάλληλος.
Έχουν συνάψει δάνεια εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Ένα μήνα πριν τις εκλογές του 2008, το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΛ έλαβε απόφαση για την λήψη δανείου 450.000 ευρώ, προκειμένου να εξοφληθούν η ΔΕΗ ( 200.000 ευρώ! ) και οι μισθοί των υπαλλήλων!!!
Εισπράχθηκε το δάνειο, έδωσαν ελάχιστα στην ΔΕΗ και πλήρωσαν τον εργολάβο που κατασκεύαζε τον περίφημο αγωγό Λαγκαδά - Κολχικού. Η απόφαση του Δ.Σ. πήγε στο καλάθι των αχρήστων.
Η τράπεζα Πειραιώς έχει δεσμεύσει όλες τις κρατικές επιχορηγήσεις προς την ΔΕΥΑΛ, μέχρι το 2010.
Υπάρχουν ανείσπρακτες οφειλές ( 600.000 ευρώ ), χωρίς να γίνεται καμία προσπάθεια είσπραξης τους, αντίθετα διαπιστώσαμε διαγραφές χρεών σε συγγενείς και φίλους!!!! Υπάρχουν τιμολόγια αγοράς λουλουδιών (!!!) δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Οι οφειλές προς προμηθευτές αγγίζουν το 1εκ. ευρώ. Αγοράσθηκαν αντλίες, χωρίς μελέτη, που δεν χρησιμοποιούνται. Το προσωπικό δεν πληρώνεται επί μήνες. Παρ όλα αυτά, κατά παράβαση του Κώδικα, που αναφέρει ότι οι αμοιβές των Προέδρων των Δημοτικών Επιχειρήσεων εξαρτώνται από την οικονομική κατάσταση αυτών, οι Πρόεδροι τους αμείβονται (σε όλες τις Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δ. Λαγκαδά) με το ποσόν των 1500 ευρώ μηνιαίος ο καθένας !!!

Υπηρέτησα την Τοπική Αυτοδιοίκηση πολλά χρόνια. Από το 1978. Έχω κάνει 2 θητείες ως Δημοτικός Σύμβουλος, 3 θητείες ως Νομαρχιακός Σύμβουλος, 1 θητεία ως Δήμαρχος. Επί χρόνια στα Δ.Σ. της ΤΕΔΚ, του Οργανισμού Ρυθμιστικού, της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Ν. Θεσσαλονίκης κ.λ.π.
Πάντοτε υπήρχαν καταστάσεις δύσκολες στις Κοινότητες, στους Δήμους, στην Νομαρχία που οφειλόταν κυρίως στην θέληση των ασχολουμένων να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στον Τόπο μας. Πολλές φορές και εις βάρος των επαγγελματικών μας συμφερόντων.
Τα τελευταία χρόνια, κρίνοντας από τα τεκταινόμενα στον Δ. Λαγκαδά, ο προσανατολισμός άλλαξε. Πλήρης απραξία, καταστρατήγηση Νομών και Κανονισμών, παράνομες προσλήψεις, βόλεμα ημετέρων, υποαπασχολούμενοι αντιδήμαρχοι, πρόεδροι κλπ. που συμβαίνει να είναι δημόσιοι υπάλληλοι και λαμβάνουν 2 μισθούς και κυρίως απουσία κάθε ουσιαστικού έλεγχου από εντεταλμένα όργανα και Υπηρεσίες.
Για τους λόγους που σας ανέφερα, εν περιλήψει, επειδή οι επιλογές μου σε ότι αφορά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι τελείως διαφορετικές, δεν συμμετείχα στις συνεδριάσεις του Δ.Σ, Λαγκαδά.

Βλάσιος Κωνσταντινίδης
πολ. μηχανικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου